תמיכה טכנית CS-Cart Multi-Vendor

תמיכה טכנית cscart

CS-Cart ו- Multi-Vendor תמיכה טכנית 

מומחי התמיכה טכני שלנו יכולים לעזור לך עם הגדות וניהול חנות, לספר לך על פונקציונליות CS-Cart ו- Multi-Vendor ולסייע לך בפתרון הבעיות המידה ותתקע בהן. אנו מתחייבים לתקן את כל באגי האבטחה לחלוטין בחינם. תיקונים עבור באגים ושגיאות שאינם קשורים לאבטחה ניתנים רק בגרסאות העתידיות (יתכן שתצטרך לחדש את מנוי השדרוג לרישיון שלך).

כלל זה אינו חל על שגיאות שנגרמו על ידי שינויים בקוד שביצעת על ידיך או על ידי צד שלישי כלשהו. CS-Cart גם אינה מתחייבת לפתור בעיה אם אין דרך לעשות זאת לגודמה הגדרות שרת לא תואמות, אין גישה מרחוק לשרת וכדומה.

מה עושה תמיכה טכנית?

  • ייעץ לגבי פונקציונליות CS-Cart ו- Multi-Vendor.
  • לסייע בהגדרות וניהול של המערכת.
  • פתרון בעיות מתרחשות במהלך הפעלת מערכת, אם אין תוצאה של שינויים בקוד.
  • לבצע פיתוח או שינויים קלים ב- CS-Cart וב- Multi-Vendor, אם שינויים אלה הם במסגרת שירות התמיכה הטכנית. לשינויים נרחבים יותר, השתמש ב שירותי פיתוח מותאם אישית.
  • לשדרג את CS-Cart או Multi-Vendor לגרסה עדכונית יותר. לידיעתך, איננו משדרגים הרחבות/מודולים, צבניות עיצוב ושינוים של חברות צד שלישי לגרסה החדשה. הם עשויים לא לעבוד כראוי לאחר השדרוג. במקרה כזה תצטרך לקבל גרסה תואמת ממפתח צד שלישי.