למה לפתוח חנות איקומרס B2B על בסיס CS-Cart
אם אתה מנהל מפעל ייצור ומוכר את המוצרים שלך לעסקים או חברת רשת חניות עם צורך בניהול מלאי פר מחסן או שאתה חברה סיטונאית, עליך להפוך את תהליך הרכישה לאוטומטי. ככל שהרוכשים שלכם יכולים לקנות מהיר יותר כך הם מרוצים יותר והסיכוי שהם יישארו אתכם גודל יותר. CS-Cart יכולה לעזור לך לבנות חנות מסחר אלקטרוני B2B יעילה וקלה לתפעול.
  • ניהול מחסנים

    תכונה זו שימושית כאשר יש לך מספר מחסנים. במחסנים יכול להיות מספר שונה של פריטים במלאי, ותקופת האספקה או שיטת משלוח ממחסנים שונים יכולה להיות שונה מאוד. הרוכשים צריכים לדעת את המספר המדויק של הפריטים במלאי וזמן האספקה ואתם צריכים לעקוב אחר המלאי בנפרד בכל מחסן. זה בדיוק מה שהפונקציה הזו עושה - מודיעה לרוכשים ועוזרת לך לעקוב אחר המלאי במחסנים.

  • אינטגרציה מלאה עם שירותי צד שלישי

    CS-Cart Ultimate B2B כולל API רב עוצמה, המאפשר לך לשלב את פלטפורמת המסחר האלקטרוני B2B שלכם עם כל שירות של צד שלישי: מערכות הנהלת חשבונות, עדכון מחירים באופן אוטומטי, CRM לקבלת הזמנות נוספות ושמירה על קשר עם הרוכשים שלכם, ERP, EDI וכו'. צור מערכת מסחר אלקטרוני רב עוצמה, המתפקדת בצורה מושלמת, עם CS-Cart בליבה.

  • סגור חנויות, הסתיר מחירים

    סגור חנויות, הסתיר מחירים

    סגור את האחת מחנויות של B2B שלכם כדי להסתיר מוצרים ומחירים ממשתמשים לא מורשים. כדי לראות את הקטלוג, קונה צריך להתחבר לחנות. תכונה זו גם עוזרת לחזק את ההתמתנות - מנהל המערכת יבדוק רוכשים רשומים באופן ידני.

  • מספר משתמשים בחשבון לקוח אחד

    הרוכשים יכולים ליצור חשבונות מרובי משתמשים. ככלל, תהליך הרכישה בחברות מיותר מאדם אחד. לדוגמה, מנהל יוצר הזמנה, מפקח בודק אותה ומשלם, ומחלקת חשבונאות עובדת עם הניירות. אין צורך לשתף אישורי חשבון - כולם יכולים לעבוד בחשבון אחד כמשתמשים שונים.

  • מחירים אישיים לרוכשים

    אתם יכולים ליצור קבוצות משתמשים עם הרשאות שונות בחנות המקוונת B2B שלכם. לדוגמה, צור שתי קבוצות שונות לרוכשים סיטונאים קטנים וגדולים וקבע להם הנחות בודדות. אם כבר יש למוצר הנחה, אפשר להתעלם מכך - הקונה מקבל רק את ההנחה האישית.

    תכונה מגניבה נוספת היא רמות הלקוחות. לשייך רוכש לקבוצת משתמשים מיוחדת עם הנחות מיוחדות כשרוכש קנה בחנות שלכם מעל סכום מסוים. אוטומציה מלאה ליווצרות המחירים לרוכשים. אתם יכולים אפילו לתזמן את העדכון לקבוצת משתמשים באמצעות CRON.

  • מותאם לקידום אתרים SEO

    וריאציות מוצר

    וריאציות המוצרים הן כלי מושלם להדגים ביעילות את מגוון המוצרים שלכם בפני הרוכשים ולעזור להם לבחור את המוצר הנכון מתוך מגוון מוצרים דומים. אתה רשאי להציג וריאציות כפריטי קטלוג נפרדים או וריאציות קבוצתיות תחת המוצר האב.

    וריאציות נוצרות באופן אוטומטי על סמך תכונות המוצר. נניח שאתה מוכר סמארטפון. יש לו שלושה צבעים - שחור, כחול ולבן, וכרטיס זיכרון של 32 ו -64 GB. צבע וכרטיס זיכרון הם תכונות הסמארטפון. שלב את התכונות הללו וייצר וריאציות בלחיצת עכבר אחת - אין צורך ליצור מוצרים נפרדים מאפס. וריאציות מוגדרות כמוצרים נפרדים עם מחירים בודדים, כמות ופרמטרים אחרים. הרוכשים יכולים למצוא וריאציות באמצעות חיפוש וסינון.

  • הרשאות ניהול

    CS-Cart מאפשר רישום עובדים וקביעת רמות גישה שונות לאזורי הניהול. למשל, מעצב החנות שלך יכול לעבוד על המראה והתחושה של החנות בזמן שמנהלי מחירות מתקשרים עם הרוכשים ומעבדים הזמנות.

    נניח שיש לך שתי חניות תחת ניהול: חנות ראשונה עם כלי עבודה וחנות שניה עם גופי תעורה. אלה נישות ספציפיות - מנהל צריך להכיר את המוצרים האלה כדי למכור אותם. פשוט הקצה מומחה לכלי עבודה לחנות ראשונה ומומחה גופי תעורה לחנות השניה. הם יעבדו באותו פאנל ניהול אך הם לא יפריעו אחד לשני.

  • יצירת הזמנה מהירה דרך פאנל הניהול

    צור הזמנות באופן ידני בלוח הניהול מבלי לגעת אפילו בעכבר. המנהלים שלך יוכלו ליצור הזמנות במהירות לרוכשים בזמם שיחת טלפון.

    מניסיונם של לקוחותינו, חלק מהרוכשים אינם מעוניינים להזמין דרך האתר - הם פשוט התרגלו להתקשר ולהזמין באמצעות הטלפון. ב- CS-Cart, כל ההזמנות שמבצעים הרוכשים באתר ובטלפון נאספות ומעובדות במקום אחד. בלי בלגן, בלי בלבול.

  • הוספת מוצרים לעגלה בכמויות גדולות

    חברות בדרך כלל קונות מוצרים בכמויות גדולות, ולכן חשוב לייעל את תהליך יצירת ההזמנות כדי להפוך אותו למהיר יותר. התכונה הוספת מוצרים לעגלה בכמויות גדולות המאפשרת לרוכשים להוסיף במהירות מספר רב של פריטים בבת אחת לעגלה. הם יכולים לעשות זאת ממש בדף קטגוריית המוצרים.

    נניח שרוכש מזמין 100 פריטים של ציוד בישול שונה בבת אחת. רק תארו לעצמכם כמה פעמים הרוכש יצטרך ללחוץ על כפתור הוסף לעגלה וכל פעם לחזור לדף הקטגוריה שוב ושוב. זה בזבוז זמן עצום. בעזרת התכונה הוספת מוצרים לעגלה בכמות גדולה, הרוכש מסמן את תיבות הסימון של המוצר ברשימת מוצרים נוחה ולוחץ על הלחצן הוסף לעגלה פעם אחת בלבד. תחסכו הזמן!

  • ניהול חנויות מקוונות מרובות

    עם CS-Cart, תוכל ליצור מספר בלתי מוגבל של חנויות ולנהל אותם באמצעות פאנל ניהול אחד. הדבר המגניב בזה הוא שאתה חופשי להגדיר חניות מקוונות באופן עצמאי: עיצוב והתחושה, המוצרים, המחירים, אפשרויות התשלום ומשלוח, הדפים ופרמטרים אחרים.

    לדוגמה, צור שתי חנויות מקוונות: עבור B2C ו- B2B. קבע מחירים שונים, תיאורי מוצרים, הסר את התשלום המקוון מחנות מקוונות של B2B ואפילו סגור אותו למשתמשים לא מורשים. בחנות מקוונות של B2C, צור מבצעים ללקוחות קצה וב- B2B - לחברות (כללי קידום מכירות ומבצעים B2C ו- B2B יכולים להיות שונים מאוד). כעת, יש לך ממש שתי חנויות עצמאיות המנוהלות דרך פאנל ניהול אחד.

  • יצירת הזמנות מחדש

    נניח שאתה מוכר חומרים מתכלים למפעלים - חומרי ניקיון, ציוד משרדי ומוצרים אחרים שצריך להזמין מחדש באופן קבוע. הרוכשים יכולים להזמין מחדש את אותם המוצרים עם אותה כמות על ידי לחיצה על כפתור אחד בחשבון הלקוח. אין צורך ליצור הזמנות מאפס בכל פעם.

  • הורדת מחירון מוצרים

    רוכשים יכולים להוריד את המחירון ישירות מחשבונות הלקוחות B2B שלהם. הדבר המגניב הוא שהמחירון מציג מחירים בפועל עבור הרוכש, תוך התחשבות בהנחות בודדות ומבצעים. יתר על כן, רוכש יכול להוריד את המחירון מהעגלה. מחירון זה מכיל מוצרי עגלה בלבד. הרוכש פשוט יוצר ממנו הצעת מכירה ושולח אותה ללקוח הקצה.

  • הודעות לרוכשים שמוצר חזר למלאי

    אם מוצר אזל מהמלאי, תוכל לאפשר לרוכשים להזמין מראש או להירשם לקבלת הודעה כשמוצר חזר למלאי. בדרך זו, רוכש לא צריך לבדוק את האתר שלך מדי יום כדי לדעת אם המוצר שוב במלאי. הרוכש יקבל את ההודעה לתיבת הדואר ברגע שמלאי זמין עבור המוצר.

  • הודעות מלאי נמוך למנהלי מערכת

    כדי להציע לרוכשים את השירות הטוב ביותר, עליך למלא את המחסן שלך לפני שהמוצר יגמר. התראות על מלאי נמוך יכולות לעזור לך לעקוב אחר מספר הפריטים שנותרו במלאי. ברגע שהמספר יורד לסף מוגדר, תדע שהגיע הזמן למלא את המלאי מחדש.

  • ייותר מ-45 מאפייני מוצר

    CS-Cart כולל דף תצורה גמיש של מוצרים המציע למעלה מ -45 מאפייני מוצר להגדרה. לדוגמה, תוכל להגדיר את כמות ההזמנה המינימלית למארזים של סודה ל -20, כך שהרוכשים יוכלו לרכוש מינימום 20 מארזים של סודה או יותר.

  • הפקת חשבוניות אוטומטית

    לאחר שהרוכש מבצע את ההזמנה, CS-Cart מייצרת את החשבונית באופן אוטומטי. אם לאחר מכן רוכש מוסיף או מוחק מוצרים מההזמנה, החשבונית מתעדכנת מחדש לפי פרטי הזמנה חדשים. תכונה זו חוסכת זמן רב בניירות.

  • הודעות על סטטוס הזמנה

    כאשר סטטוס ההזמנה משתנה, הרוכש מקבל הודעה לתיבת הדואר. בדרך זו, הרוכש תמיד יודע מה קורה עם ההזמנה. הם לא דואגים להזמנה, הם לא מתקשרים אליך כל הזמן ושניכם מרגישים בנוח. יתר על כן, תוכל לשנות את טקסט ההודעות כדי ליצור מערכת יחסים טובה יותר עם הרוכש.

תכונות עיקריות של CS-Cart B2B ואיך הם עוזרים לך לשלוט האופן מלא במיזם שלכם
מערכת CS-Cart B2B פשוטה מאוד לשימוש ולתחזוקה, היא מגיע עם לפונקציונליות רב תכליתית, נתמכת היטב ומוכנה להתאמה אישית. מערכת לא דורשת שרת סופר יקר והרבה כסף כדי להרחיב את פונקציונליות ברירת המחדל - ישנן שפע של תוספות מוכנות. בנוסף גם גוגל אוהבת חנויות CS-Cart כי CS-Cart ידידותית ל- SEO עם כלי האופטימיזציה שלה למנועי חיפוש..
  • מערכת לניהול קטלוגים עוצמתית

    סקריפט איקומרס CS-Cart B2B מאפשר לך ליצור מספר בלתי מוגבל של קטגוריות, לייבא אלפי מוצרים תוך דקות, ליצור וריאציות מוצרים, ועוד... לכל מוצר יש יותר מ -45 פרמטרים להגדרה, כולל הגדרות מבצעים והנחות.

  • ידידותיות למשתמש

    פלטפורמת איקומרס CS-Cart B2B קלה להבנה ולתפעול. לוח הניהול מלא בתכונות אך הוא מאורגן היטב כך שתוכל לנווט ולנהל את החנות בקלות. אינך צריך כלל כישורי תכנות כדי להקים את חנות ה- CS-Cart שלך.

  • איזון מחיר/פונקציונליות מושלם

    המחיר תמיד חשוב. אנו מוכרים תוכנת לבניית חנות מקוונת CS-Cart B2B בתשלום חד פעמי-ללא תשלומים קבע, ללא תשלומים חודשים כלשהם. לפלטפורמה יש יותר מ -500 תכונות מובנות, ותוכלו למצוא למעלה מ -1,300 תוספות ו -360 תבניות עיצוב בחנות בינלאומי שלנו שלא ישברו את החשבון הבנק שלכם.

  • קוד פתוח

    צריכים פונקציות ספציפיות? אין בעיה עם זה-פלטפורמת איקומרס CS-Cart B2B מגיעה עם קוד פתוח, מה שאומר שתוכל להתאים אישית את הפלטפורמה כפי שאתה צריך. הוסף פונקציות מותאמות אישית, עיצוב, אינטגרציות, ועוד... למעלה מ- 300 חברות מפתחים מורשות על ידי CS-Cart ברחבי העולם עומדות לשירותכם.

מדוע CS-Cart מתאים גם ל- B2C
אם אתה מתכנן להקים ולנהל חנות B2C בנוסף ל- B2B מערכת CS-Cart תתאים בצורה מושלמת. הכל הודות לתכונה מרובת החנויות שלה: צור חנויות עצמאיות של B2B ו- B2C ונהל אותן באמצעות אותו פאנל ניהול ניהול.