עודדו לקוחות לקנות יותר ולקנות באופן קבוע. עם Multi-Vendor, הספקים שלך יכולים להשיק תוכניות נאמנות באמצעות מערכת "נקודות תגמול" מובנית. זה מאפשר ללקוחות לצבור ולבזבז נקודות עבור רכישות.
לפי Web Retailer, עסקים מקוונים עם 40% לקוחות חוזרים מייצרים 50% יותר הכנסות מאשר מוכרים דומים עם בסיס לקוחות חוזר של 10%.
חסוך זמן של ספקים לפתיחת העסק שלהם. ניהול המוצר חייב להיות פשוט ויעיל. Multi-Vendor מאפשר לספקים לייצא את המוצרים שלהם בפורמט CSV למאגרי מידע חיצוניים. למשל, תוכנת הנהלת חשבונות.
או לייבא ולעדכן קטלוג מוצרים שלהם, אפילו אין צורך להתאים מבנה או שמות עמודות בקובץ, הכל ניתן לשייך בעזרת מיפוי יבוא
מלבד יבוא בכמויות גדולות, ספקים יכולים לערוך בכמות גדולה את המוצרים שלהם לפי 45 פרמטרים של מוצרים. לדוגמה, תיאור, תיאור מטא, מילות מפתח או כמות. פונקציונליות עריכת מוצר בכמות גדולה תהפוך את חיי המוכרים שלך להרבה יותר קלים.
פשט את שגרת היומיום של הספקים שלך. עיבוד ההזמנות יהיה הרבה יותר יעיל עם כלי חיפוש מתקדמים המסופקים על ידי Multi-Vendor. גם אם יש אלפי פריטים, פרמטרי חיפוש שונים יעזרו לספקים שלך לאתר בקלות מוצרים או הזמנות.
הצע דרכים חלופיות לעיבוד הזמנות. כדי לפשט את תהליך ההזמנה ללקוחות, המוכרים שלך יכולים לקבל בקשות נכנסות בשם "קנה עכשיו בקליק אחד". כאשר לקוח לוחץ על "קנה עכשיו בקליק אחד" בדף פרטי המוצר, נוצרת הזמנה חדשה עם הסטטוס "ממתין לשיחה" עבור הספק.
משך ספקים מכל העולם שכן ניתן להשתמש בפתרון Multi-Vendor בכל מדינה. ספקים יכולים לבחור מטבעות ומסים מקומיים שנקבעו מראש על ידי מנהל המרקטפלייס.
צור מספר בלתי מוגבל של תבניות עבור דפי מוצרים כדי לגוון אותם. לדוגמה, ספק שמוכר תכשיטים סביר להניח שיבחר בתבנית מוצר עם תמונת מוצר גדולה כדי להציג פריטים קטנים בפירוט. וספקים שמוכרים חלקי רכב עשויים להעדיף תיאור מוצר גדול יותר.
תן לספקים שלך להוסיף תוכן שונה. ב-Multi-Vendor, ספקים יכולים ליצור לא רק מוצרים, אלא לפרסם דפים עם טקסטים, תמונות וסרטונים. כמו כן, הם יכולים להוסיף סקרים וטפסים, כגון טפסי יצירת קשר.
הימנע עיכובים בעיבוד ההזמנה ובמשלוח. עם הודעות דוא"ל אוטומטיות, כל ספק מקבל מייל מיידי לגבי הזמנות חדשות.
קח בחשבון עניינים משפטיים. Multi-Vendor מאפשר לספקים לציין תנאים והגבלות שיסכימו ללקוחות בעת הקנייה.
הגדל את ההכנסה שלך בהקצאת קטגוריות מסוימות לספקים בודדים. לדוגמה, ניתן להקצות קטגוריה אחת של מוצרים לספק ולחייב אותו בתוספת תשלום עבורה. מספר ספקים יכולים למכור את המוצרים שלהם גם בקטגוריה אחת.
תן לספקים שליטה מוחלטת על מלאי הקטלוגים שלהם. ספקים יכולים לעקוב אחר מלאי המוצרים עם אפשרויות לעקוב אחר המספר המדויק של פריטים במלאי.
הספקים שלך יכולים גם לשנות את הגדרות בקרת המלאי שלהם ל"מעקב ללא אפשרויות". חוץ מזה, אפשר להשבית את מעקב המלאי אם הספק לא צריך את זה.
מה אם מוצר אזל מהמלאי? הספקים יכולים:
--- להסתיר מוצרים שאזלו מהמלאי
--- לאפשר ללקוחות לקנות מראש
--- אפשר ללקוחות להירשם לקבלת הודעה כדי לדעת מתי המוצר זמין שוב
וכדי לחדש את המלאי בזמן, הספקים מקבלים הודעות על מלאי נמוך.