תכונות מנהלי מרקטפלייס CS-Cart Multi-Vendor
  • אפליקציה מרקטפלייס לנייד

    הצע ללקוחתך דרך נוחה יותר לקנות ממרקטפלייס המקוון שלך. עם אפליקציה מרקטפלייס עבור iOS ו-Android, הלקוחות שלך יכולים לגלוש במרקטפלייס שלך, להוסיף מוצרים לרשימות משאלות ולעגלות ולשלם באמצעות אמצעי תשלום.

    כל הנתונים מסונכרנים עם המרקטפלייס הוירטואלי שלך: אם תשנו קטגוריות, מוצרים, משתמשים, רשימות משאלות, הזמנות ונתונים אחרים, השינויים ישפיעו על האפליקציה. אתה חופשי להתאים אישית את המראה והתחושה של האפליקציה שלך על ידי שינוי לוגו וצבעים. כשהאפליקציה תהיה מוכנה, נעלה אותה ל-Google Play ול-App Store ונעדכן אותה.

  • מערכת התחשבנות מתקדמת מול ספקים

    אוטומציה של תשלומים לספקים יכולה לחסוך 90% מהזמן שלך. ניהול תשלומים הוא החלק המשמעותי ביותר בכל מרקטפלייס מקוון. תצטרך להתמודד עם עמלות וחלוקת תשלומים בין ספקים ומנהל מערכת מדי יום.

    ב-Multi-Vendor, אתה יכול להשתמש בתשלומי לספקים אוטומטיים או ידניים.

    תשלומים אוטומטיים מתבצעים באמצעות שיטת תשלום מובנית "PayPal for Marketplaces" "Stripe" או בעזרת חברת סליקה ישראלית "PartnersPay"  ולחלק את התשלום בין ספקים ולשולח עמלות לחשבון שלך.

    עם תשלומים אוטומטיים לקוחות יכולים לשלם עבור ההזמנות שלהם - התשלומים אינם מחולקים למספר שלבים כאשר לקוח קונה מוצרים מיותר מ-5 ספקים.

    ואם אתה צריך לבצע תשלום ידני, אתה יכול להשתמש בתכונת חשבונאות הספק כדי לתעד כל תשלום.

  • מוצרים נפוצים לספקים

    גרמו לקטלוג המרקטפלייס שלכם להיראות יפה, נקי ואחיד. עם התכונה 'מוצרים נפוצים לספקים', אתם יכולים לאסור על הספקים שלך ליצור מוצרים חדשים ולאפשר להם להשתמש רק במוצרים שנוצרו ועוצבו על ידך. על מוצרים אלו הספקים יכולים להגדיר רק את המחירים והכמות שלהם. כמובן, אתה חופשי לאפשר לספקים שלך להוסיף גם את המוצרים שלהם.

    הפונקציה 'מוצרים נפוצים לספקים' מוסיפה טבלת השוואה לדף מוצר. אם מוצר נמכר על ידי מספר ספקים, לקוח יכול להשוות מחירים ולבחור את המוצר הזול ביותר.

  • תוכניות ספקים הניתנות להגדרה

    הרווח תוספת עם תשלומים חודשיים של ספקים. בפלטפורמת CS-Cart עבור מרקטפלייסים, אתה יכול ליצור תוכניות מנוי לספקים עם תנאים ומגבלות שונים.

    תוכניות ספקים הן כלי גמיש שעוזר לך להגדיל את ההכנסות שלך.

    קודם כל, מלבד עמלות, תוכניות מאפשרות לך לקחת תשלום חודשי מספקים עבור מכירות במרקטפלייס שלך.

    שנית, עם תוכניות ספקים, העמלות נקבעות מראש עבור כל תוכנית, וספק חדש פשוט בוחר את האפשרות המתאימה ביותר. הפונקציונליות של תוכניות הספק תחסוך ממך בעיות עם הגדרת עמלות לספקים באופן ידני.

  • עמלות לקטגוריות

    משך יותר ספקים על ידי הצעת עמלות משתלמות על מוצרים עם רווחים נמוכים. מוצרים פופולריים כגון צעצועים, חומרי ניקוי ומוצרים שאינם מזון נמכרים עם מרווח נמוך. כדי למשוך ספקים המוכרים מוצרים מסוג זה, הגדר עמלה נמוכה יותר עבור קטגוריות של המוצרים בעלות רווח נמוך.

    מצד שני, אתה יכול להגדיר עמלה גבוהה יותר עבור מוצרים בעלי רווח גבוה כגון מכשירי אפל ולקבל יותר הכנסה מהספקים שלך.

  • ריבוי רמות של גישה מנהלתית

    תן לעובדים שלך לקחת את התפקידים בזמן שאתה עוסק בדברים אחרים.

    ניהול מרקטפלייס הוא הרבה יותר קל בעת האצלת משימות מסוימות לחברי הצוות שלך. פלטפורמת Multi-Vendor מאפשרת רישום עובדים והגדרת רמות שונות של גישה לפאנל הניהול.

    לדוגמה, מעצב אתר שלך יכול לעבוד על המראה והתחושה של המרקטפלייס בזמן שאנשי מכירות מוסיפים מוצרים ומעבדים הזמנות.

  • הגבלות ספקים מתקדמות

    קח שליטה מלאה על פאנל הניהול של הספק - הפעל והשבת תפריטים והגדר הרשאות. כך תוכלו להסתיר תפריטים וצכונות מיותרות ממשק בפאנל ניהול הספקים ולהשאיר רק את אלו שנמצאים בשימוש תדיר על ידי הספק.

    לדוגמה, ספק שמוכר מוצרים להורדה אינו זקוק לתפריט שיטות המשלוח. הסתר אותו פאנל ניהול הספקים כדי להפוך את הממשק לקל וברור יותר.

  • מערכת אישור מוצר גמישה

    הפוך את ניהול המוצר לפשוט ויעיל. ב-Multi-Vendor, אישור המוצר גמיש ושימושי בו זמנית. יהיו לך 3 אפשרויות:

    --- אתה יכול לתת לספקים שלך להציג מוצרים ללא מתינות.-
    --- בדוק כל מוצר שהוספו על ידי ספקים.
    --- אפשר לספקים מסוימים להוסיף מוצרים ללא מתינות

    חוץ מזה, אתה יכול לבחור אם לאשר עדכוני מוצר או לאפשר לספקים לעדכן את פרטי המוצר ללא פיקוח.

  • תשלום חובות של ספקים

    הניעו את הספקים שלכם לשלם לכם בזמן. הפונקציה 'תשלום חובות של ספקים' משתלבת עם תוכניות ספקים ומאפשרת לך לחסום את פאנל הניהול של אותם ספקים שהחוב שלהם הגיע לגבול או שלא שילמו עבור התוכנית שלהם בזמן.

    אינך צריך להתמודד עם החייבים שלך, לשולחים ידנית עשרות הודעות ולבצע מאות שיחות כדי לגבות את החוב. החייבים שלך יבואו אליך ראשונים ואתה תציע להם דרך נוחה לשלם את החובות שלהם.

  • מערכת ניהול הזמנות מתקדמת

    הציעו ללקוחות שלכם את תהליך התשלום הנוח ביותר. מרקטפלייס האלקטרוני שלך יכיל אלפי או מיליוני מוצרים. מה אם לקוח מזמין 2 מוצרים מספקים שונים?

    ב-Multi-Vendor, לקוחות לא צריכים לבצע הזמנות מרובות כדי לקנות סחורה מכמה ספקים. הם מבצעים הזמנה אחת בלבד ומבצעים תשלום בודד במקרה זה.

    מהצד של פאנל הניהול, נוצרות 2 הזמנות נפרדות, וכל ספק יכול לראות הזמנה המכילה רק את המוצרים שלו.

  • סטטיסטיקה ודוחות מפורטים

    הרגישו את הדופק של המרקטפלייס שלכם. אי אפשר לנהל מרקטפלייס מצליח בלי ניתוח מעמיק המבוסס על סטטיסטיקות ודוחות.

    מה מציעה לך Multi-Vendor מבחינת סטטיסטיקה? Multi-Vendor משולב עם Google Analytics. שירות זה מייצר סטטיסטיקות מפורטות על המבקרים באתר שלך. זה נותן לך תובנות עשירות לגבי תעבורת האתר שלך ויעילות השיווק.

    גוגל אנליטיקס הוא הכלי החזק ביותר לניתוח בימינו. וזה לגמרי בחינם!

    כלי ניתוח מובנה נוסף נקרא "דוחות מכירות". כלי זה נותן לך נתונים סטטיסטיים מפורטים על המכירות במרקטפלייס שלך. סטטיסטיקה עשויה להיות מיוצגת בצורה של תרשימים גרפיים או טבלאיים. מטעמי נוחות, התרשימים מקובצים לדוחות נפרדים.

  • קופה בעמוד אחד ובהתאמה אישית

    27% מהלקוחות עוזבים את העגלות שלהם בגלל תהליך רישום ותשלום המסובך.

    אבל הודות לתשלום מהיר ופשוט ב-CS-Cart Multi-Vendor, יותר לקוחות ישלימו את ההזמנות שלהם במרקטפלייס שלך.

    יתרה מכך, אתה יכול להתאים באופן גמיש את המראה ואת התוכן של דף התשלום שלך ללא קידוד.

  • מרקטפלייסים מרובים

    פתח מרקטפלייס גלובלי עם חלונות ראווה למדינות, ספקים וקטגוריות מוצרים שונות. עם התכונה ריבוי מרקטפלייסים, אינך צריך להשיק מספר מרקטפלייס מאפס - פשוט פתח חלון ראווה חדש עם שפה, מטבע, ספקים ומוצרים רצויים, ונהל את כל מרקטפלייסים באמצעות פאנל ניהול יחיד.

  • קטגוריות ספציפיות לספקים

    קטגוריות ספציפיות לספקים

    הגדל את ההכנסה שלך בהקצאת קטגוריות מוצרים מסוימות לספקים בודדים. לדוגמה, ניתן להקצות קטגוריה אחת של מוצרים לספק ולחייב אותו בתוספת תשלום עבורה. מספר ספקים יכולים למכור את המוצרים שלהם גם בקטגוריה אחת.

  • לפעול בשם ספק

    לפעול בשם ספק

    עזור לספקים שלך ללמוד כיצד להוסיף מוצרים או לעדכן את תיאורי החברה שלהם. תכונה זו מאפשרת לך להיכנס תחת חשבון ספק. לדוגמה, אתה יכול להראות למוכרים כיצד לנהל שיטות משלוח ישירות בתוך פאנל ניהול של הספק.

  • חיפוש מתקדם

    חיפוש מתקדם

    חסוך את הזמנך! עם 45 פרמטרי חיפוש, תוכלו לאתר בקלות את המוצר הנדרש בין אלפי פריטים. חוץ מזה, אתה יכול לשמור פרמטרים של חיפוש לעתיד. חיפוש מתקדם עובד עבור מוצרים, קטגוריות, הזמנות, לקוחות וספקים.

  • עריכת תוכן באתר

    עריכת תוכן באתר

    עדכן את התוכן במרקטפלייס שלך דרך עורך ויזואלי. אתה יכול לראות את חזית החנות עם כל רכיבי החנות הניתנים לעריכה. אפשר לנווט בחנות ממש כאילו אתה גולש במצב הרגיל.

  • דירוגים וביקורות

    הגדל את המכירות שלך באמצעות דירוגים וביקורות. ביקורות של לקוחות עוזרות לספקים להרוויח תדמית טובה. לכן, ביקורות משפיעות ישירות על הספקים ובכך על ההכנסה שלך.

    Multi-Vendor מקל עליך לנהל משוב ודיונים של לקוחות. הלקוחות שלך יכולים לדרג ולסקור ספקים והמוצרים שלהם.

  • מספר שפות, מטבעות ומיסים

    מספר שפות, מטבעות ומיסים

    למכור ברחבי העולם עם Multi-Vendor. 26 תרגומים מובנים יאפשרו לך למשוך ספקים ממדינות שונות. אינך כבול למגבלות השפה יותר. כל 26 התרגומים זמינים לחלונות החנות, הניהול והספקים.

    חוץ מזה, אתה יכול להוסיף כל מספר בלתי מוגבל של שפות, מטבעות ומסים דרך פאנל הניהול.

  • מעל 70 אמצעי תשלום משולבים

    מעל 70 אמצעי תשלום משולבים

    הבטח אבטחת תשלום ללקוחות שלך. Multi-Vendor כולל למעלה מ-70 שירותי תשלום מובנים כולל את הפוםולריות ביותר בישראל:

    --- PartnersPAY
    --- iCredit
    --- Cardcom
    --- Tranzila
    --- PayPlus
    --- ZCredit

    בעת השקת המרקטפלייס שלך, אינך צריך לדאוג לגבי שיטת תשלום של צד שלישי.

  • מבצעים

    מבצעים

    הגדל את המכירות שלך עם Multi-Vendor. מערכת הקידום המתקדמת שלנו מאפשרת לך להציע בונוסים שונים ללקוחות שלך. אתה פשוט בוחר תנאי שלקוחות צריכים לעמוד בו כדי לקבל בונוס. תשמחו ממגוון רחב של מבצעים:

    --- הנחה על ההזמנה או על מוצרים מסוימים
    --- הזמנות לקבוצות משתמשים
    --- משלוח חינם
    --- מוצרים נוספים בחינם
    --- שובר מתנה
    --- קודי קופון ועוד...

  • מערכת ניהול שיטות משלוח רב עוצמה

    8 שיטות משלוח בזמן אמת + מערכת ניהול שיטות משלוח רב עוצמה

    הפוך את חיי הספקים שלך לקלים יותר. פלטפורמת מרקטפלייס כוללת חישוב אוטומטי של עלות משלוח על ידי 8 ספקים הגדולים בעולם. זה אומר שהספקים שלך לא יצטרכו לציין את עלות המשלוח עבור כל מוצר באופן ידני. חוץ מזה, אפשר להגדיר שיטות משלוח מותאמות אישית עם הגדרת תנאים לפי כמות מוצרים, משקל, מחיר של המוצרים או להגדיר מחירים לפי אזור

  • וריאציות מוצר הניתנות להתאמה אישית

    וריאציות מוצר הניתנות להתאמה אישית

    וריאציות מוצרים הן כלי מושלם להדגים ביעילות את מגוון המוצרים שלך ללקוחות ולעזור להם לבחור את המוצר הנכון מתוך מגוון מוצרים דומים. לדוגמה, ניתן ליצור וריאציות של חולצת טריקו שתהיה לה צבעים וגדלים שונים. אתה חופשי להציג וריאציות כפריטי קטלוג נפרדים או וריאציות קבוצתיות תחת מוצר האב. בנוסף אתם יכולים לייצור כל וריאציות מוצר או חלק מריאציות מוצר בלחיצת כפתור.

  • כלים למכירה צולבת

    כלים למכירה צולבת

    הגדל את ממוצע של הכנסות בעזרת כלי מכירה צולבת של Multi-Vendor. ניתן ליצור רשימות מוצרים שונות עם סוגי מילוי תוכן אוטומטיים וידניים.

    הפנה את תשומת לב הלקוחות שלך למוצרים רבי מכר, המוצרים החדשים ביותר, הפופולריים ביותר, שנצפו לאחרונה, במבצע, מוצרים דומים ומומלצים.

  • הזנות נתונים

    הזנות נתונים

    קבל לידים נוספים מספריות קניות כמו Google Product Search, Shopzilla, Shopping.com וכו'.

    עם עדכוני נתונים, אתה יכול לייצא כל מספר עדכוני מוצרים מותאמים אישית בפורמטים שונים לספריות קניות. יתר על כן, ניתן ליצור עדכונים באופן קבוע ולהעלות באופן אוטומטי.

  • עורך פריסה מובנה

    עורך פריסה מובנה

    תפסיק להיות תלוי במתכנתים. Multi-Vendor כולל עורך פריסה מובנה, כלי רב עוצמה להתאמה אישית של המראה והתחושה של המרקטפלייס שלך.כלי זה מאפשר לך לארגן בלוקי נתונים בכל עמוד בודד של חלון הראווה שלך על ידי גרירה ושחרור פשוטה מבלי לשכור מומחים טכניים.

  • עיצוב רספונסיבי

    עיצוב רספונסיבי

    קח את המרב מהמכירות דרך נייד. עיצוב רספונסיבי של Multi-Vendor גורמות לחנות שלך להיראות מגניבה בכל גודל המכשיר. הודות לתבניות הרספונסיביים, Google תסמן את המרקטפלייס שלך ידידותי לנייד. זה ידרג אותו גבוה עבור לקוחות הגולשים מסמארטפונים וטאבלטים.

  • SEO

    SEO

    הגע ללקוחות פוטנציאליים באמצעות מנועי חיפוש פופולריים. המרקטפלייס שלך יתפוס את המקומות המובילים בתוצאות החיפוש המקוונות עם כתובות אתרים ידידותיות ל-SEO, תיאור מטא, קטעי קוד snippets של Google, כתובות אתרים קנוניות והפניות 301.

  • בלוג מובנה

    בלוג מובנה

    צור קשר עם לקוחות ושמור איתם על קשר. עם תוכנת Multi-Vendor, אתה יכול ליצור בלוג פונקציונלי לחלוטין בתוך המרקטפלייס שלך. בבלוג שלך תוכל לפרסם חדשות, הצעות מיוחדות והודעות.

  • עגלות נטושות

    כלי ייבוא/ייצוא מובנה

    קבל שליטה מלאה על נתוני החנות שלך. פונקציונליות הייצוא והיבוא חיונית למרקטפייס מקוון. Multi-Vendor מאפשר לך לייצא ולייבא תכונות, הזמנות, מוצרים, מנויים, תרגומים ומשתמשים. תכונה זו משתמשת בפורמט נתוני CSV הנתמך בדרך כלל על ידי תוכנות אחרות. לדוגמה, אתה יכול לייצא נתונים מהחנות שלך לכל מערכת חשבונאות מלאי. כלי זה כוללת מיפוי לעמודות בתהליך יבוא כך אין לכם צורך להתאים קובץ למבנה מסיים אלא להתאים יבוא למבנה קובץ

  • עגלות נטושות

    עגלות נטושות

    החזירו לקוחות ושכנעו אותם להשלים את ההזמנה. מדור עגלות נטושות שומר רשימות אישיות של מוצרים שהמבקרים בחנות שלך השאירו בעגלותיהם וברשימות המשאלות שלהם. עבור לקוחות רשומים, המוצרים מהרשימה מתווספים אוטומטית לעגלת הקניות כאשר הם מבקרים שוב במרקטםלייס שלך.

  • עריכת מוצרים גלובלי

    עריכת מוצרים גלובלי

    חסוך זמנך בזמן עדכון או עריכת מוצרים. ניתן לערוך 45 פרמטרים של עריכת מוצרים גלובלי עבור מאות או אלפי מוצרים הרשומים במרקטפלייס שלך בכמה לחיצות עכבר. לדוגמה, "פעולות אזל מהמלאי", "טקסטים לקידום מכירות", "סטטוס", "כמות להזמנה מקסימלית", ועוד...

  • כלי גיבוי/שחזור של מסד נתונים

    כלי גיבוי/שחזור של מסד נתונים

    הגן על עצמך מפני צרות. זה עשוי להיות רעיון טוב לבצע גיבויים תקופתיים של מסדי נתונים - כך תמיד תוכל לחזור למצב הקודם האם משהו השתבש. כלי זה מאפשר לך לגבות בקלות את כל מסד הנתונים של המרקטפלייס שלך ולשחזר מסד הנתונים מגיבוי.

  • מערכת החזרות

    מערכת החזרות

    תהקל את ניהול ההחזרות. מעתה ואילך, כל בקשות ההחזר נמצאות במקום אחד. אתה יכול לנהל ולנתח בקשות החזרה ישירות בפאנל הניהול של המרקטלפייס שלך.